Tuesday, February 15, 2011

آللّهُمَ صَلّیۓِ ۈسَلّمْ عَلۓِ سَيّدنَآ مُحَمّدْ وَ عَلۓِ آلِ سَيّدنَآ مُحَمَّدٍ

salam...
sowie morie la..da lama gua xmenghapdate blog ni..buzy skit la..maklumla..nak jd pendidik ni bukannya mudah..
kejap kerja 2, kejap kerja nie..biasa la...

minggu nia ada dua perayaan org sambut..tp gua sambut 1 jew..1 ag gua anti....
gua juz sambut maulid nabi jew..
1 ag gua anti la..benda hape ntah nak smbut belentyme ni..ap yg best sgt ngn belentyme ni?

nape?sb nak smbut ngn awekzzz?piigiiidaahhhh....
nk muntah gua dgr..bajet hot lak nk smbut benda alah nie..

so, di kesempatan ni, gua nak mintak maap la kt sape2 yg penah gua wt salah..
gua harap gua dpt brubah ke lebih baik..skit pom jd la..jnji ada jgk prubahan..

semoga ukhwah antara kita sesama ISLAM sentiasa kekal dan jgnlah berpecah dan berbalah sesama kita..
salam maulidur rasul...

No comments:

Post a Comment