Friday, July 22, 2011

~ hAPpY bIRtHDaY sAYaNg ~

Entri kali ni aku buat khas untuk Cik Awek tersayang...

Selamat Ulang Tahun Kelahiran yang ke-21 buat Nor Azirah Binti Abdul Latif...

semoga awak dimurahkan rezeki dan dipanjangkan usia..

semoga awak sentiasa bahagia setiap masa di samping orang tersayang..

semoga awak sentiasa diberikan keberkatan dalam hidup..



awak da makin tua..so, tak boleh nak merajuk2 lagi tau..

awak kena jadi insan yang kuat, tak boleh lemah2..jangan biar orang lain pijak kepala awak..



da makin berusia nie, kena la kawen cepat2 skit..hehe..

tak sabar ni..hehe


~ ePpIeY bUFdAeH cAYaNk ~

saya sayang awak sangat2...

2 comments:

  1. wish korang kekal...
    sama padan dah tu... peace yooo.....

    ReplyDelete