Monday, April 25, 2011

aKiBAt mURiD tERLaMPaU bIJaK...

Seorang guru ingin mengetahui sejauh mana kepintaran murid-muridnya. Dia bertanya satu soalan kepada seorang murid perempuan di dalam kelasnya....

Cikgu : Bila kamu bertemu penjahat yang ingin memperkosa kamu, apa yang akan kamu lakukan?

Murid : Saya akan menaikkan skirt saya tinggi-tinggi!

Cikgu : HAH! (Terkejut ), lepas tu awak buat apa?

Murid : Saya akan suruh penjahat tu buka seuarnya.

Guru : Habis tu apa yang kamu nak buat ?? (  guru mula khuatir )

Jeng ! Jeng ! Jeng!

Murid : Lepas tu, saya akan lari. Saya dapat lari laju jika skirt saya diangkat, sedangkan penjahat itu susah nak kejar sebab seluarnya tersangkut di kaki ketika dilucutkan.



p/s : Wah, bijak betul murid zaman sekarang ni yerk!!!!

No comments:

Post a Comment