Friday, April 08, 2011

LeTRiK vS aiR

SALAM.....

apa itu letrik?apa itu air?

lektrik atau nama panjangnya elektrik merupakan sebilangan jenis fenomena yang terhasil akibat kewujudan aliran cas elektrik..

air atau nama omputehnya ialah water...water ni kalau nak buat minum pun boleh..tp law korg nak wt mandi or siram bunga boleh jugak..aku xcakap salah pun..

dah3...banyak plk aku membebel sal "starter" ,kali ni..hahaha....

baiklah, ari ni aku nak gitaw..esok asrama ataupun mek salleh sobut hostel aku xde air ngn letrik..aku ulang skali lagi...TIADA AIR DAN LETRIK!!...

hohoho...esok aku bermandikan peluh la jawabnya kalau aku masih menghuni asrama ni...
yela..xde letrik maknanya xleh buka kipas...panas dan akan berpeluh..nak mandi pulak xde air..terpaksalah aku mandi peluh...at least aku mandi jugak kalau nak dibandingkan dengan kambing yang takot air 2..(kambing2 kt luar sana jangan marah yerk..jangan pulak serang aku macam anjing serang dan gigit  telinga budak hampir putus).....

aku bercadang sempena kehilangan  ketiadaan air dan letrik ni, aku ngn awie botak kole nak gi Moscow Melaka...tapi hanya kitorg berdua aje..mula2 tue sukor sobri kata nak polow kitorg jugak..tp last minute dia kancel...dia ada hal lain..dating?tak..dia budak baik...






ni la awie botak kole..perak mali...



ni sukor sobri..dia budak baik...


so, nak pergi berdua aje sangatlah tidak best...jadi, terpaksalah aku ngan awie botak kole kancel pengembaraan kami...(aku nak panggil mengembara sebab awie cakap nak jadi macam survival..xkenal tempat dan sape2 sambil bawak beg trekking)....

so, esok aku ngn awie botak kole tersangatlah buntu memikirkan untuk meneruskan pengembaraan kami..tidak menemui kata putus cinta untuk menjelajah kat negara mana...

so, sape2 ada cadangan tempat2 yang menarik untuk di "survival"kan oleh kami???

plis2..aku merayu sambil merangkak lagi..tulumlah....tulum...

waaaaaa................

buntu................



dah3...xyah nak nangis guling2...ko 2 da besar dan makin membesar..xyah nak nangis guling2 lagi...

kemanakah destinasi kami esok?nantikan ke"upload"pan gambor dan destinasi percutian letrik dan air kami...

aku gak nak upload gmbar masa kami bertiga pergi PGManiaversary..apa 2?nantikan peng"upload"pannya yerk...

bubye...

mamai..papai....





No comments:

Post a Comment